Handelsbetingelser og -vilkår


MoseHeksen

Huldremosevej 11, Ramten

8586 Ørum Djurs

TLF: 60 90 15 90

CVR 44844826


Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

MoseHeksen tager imod online betalinger med; Mobilepay, Stribe (VISA/Mastercard) bankoverførsel eller via efterkrav på faktura. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Vælger du at betale med Mobilepay eller bankoverførsel modtager du en faktura med en betalingsfrist på 7 dage, er betalingen ikke gået igennem inden fristen, modtager du rykkere indtil den er modtaget.


Levering

Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 1-7 hverdage.

Ved bestilling af "En vej til Indre Visdom - Den praktiske håndbog til dit studie af tarottens symbolfyldte verden" med gratis levering. Leveres der direkte fra forlaget, hvilket medfører at leveringstiden er mellem 7-21 hverdage, da det afhænger af trykkeriet i Tyskland. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første mulige hverdag.

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Vi leverer til privatadresser i Danmark - dog ikke Færøerne og Grønland.

Alle varer leveres med PostNord.


Retur og fortrydelsesret

Der gives ikke returret på køb i MoseHeksens Heksebutik.


Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til MoseHeksen i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

MoseHeksen dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Ved køb af anden sortering fx bøger, fremgår det tydeligt ved bestilling hvilke fejl produktet har ved køb, og reklamationsretten går derfor kun på fejl udover det allerede beskrevne.


Reklamationer sendes til vores lager:

MoseHeksen

Huldremosevej 11, Ramten

8586 Ørum Djurs


Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af MoseHeksen. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.


Klagemuligheder

Du kan sende en mail til katrine@moseheksen.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.


Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.

  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.


Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores mail katrine@moseheksen.dk